piątek, 26 kwietnia 2013

NIESPODZIANKA

Niespodzianka miała być dopiero jutro ale udało mi się ze wszystkim wyrobić przed czasem:-)
Ową niespodzianką jest krótki film. O czym? A właściwie o kim?
To film o dzielnej i wojowniczej dziewczynce. Mała bohaterka niespełna 3- letnia Hania każdego dnia walczy o to aby zmniejszyć przepaść jaka dzieli  Ją od zdrowych rówiesników. Każdy dzień to kilka godzin ćwiczeń. To co zdrowym dzieciom przychodzi bez trudu, Hania wypracowuje długimi miesiącami. Ale wierzymy, ze się opłaci!
Pomagają Jej w tym wspaniali ludzie, którzy są z Hanią od początku choroby- to Jej terapeuci...ciocie i wujek z Somitu oraz ciocia Karolina z ''1+1''.
Kiedyś dotarło do mnie, że Oni są tymi osobami, które zaraz po nas najlepiej znają Haneczkę. Spędzają z Nią tyle czasu, ęe bez trudu na pierwszy rzut oka potrafią ocenić w jakim nastroju danego dnia jest Mała:-)
Dziękujemy Wam za serce, które wkładacie w pracę z małymi pacjentami! Film dedykujemy właśnie Wam;)

Kochani film zmontowałam ja:-) był to mój debiut, dlatego proszę Was o wyrozumiałość. Nie krytykujcie mnie zbyt ostro za jakość nagrania:-) sprzęt też nie był profesjonalny:-) a operatorem był tatuś:)
Szczerze powiem,że jestem zadowolona z efektu końcowego. Szału nie ma ale jest całkiem przyzwoicie:-)




Specjalnie dla Hankowych przyjaciół z zagranicy, którzy niestety przez YT nie mogli zobaczyć nagrania. Mam nadzieję, że teraz jest to możliwe:)




3 komentarze:

  1. To wielka rzecz brać udział w życiu małego człowieczka, który dzielnie znosi to co przynosi każdy dzień...To ja dziękuję za uznanie Ciocia K

    OdpowiedzUsuń
  2. ...nic nie komentuje, bo się wzruszyłam i tyle...ciocia S

    OdpowiedzUsuń
  3. Somit ładniutki .Panie ładniutkie.Pan M.również.Ciocia Karolina--noo.
    Halka super.Nie udawała,można zauważyć kiedy była senna(ha ha ha).
    Bardzo sympatycznie wykonana praca reżysersko- montażowa.

    No podoba mi się po prostu.

    OdpowiedzUsuń