wtorek, 3 września 2013

NAKRĘTECZKI DLA HANECZKI


I stało się:-) starsza córa jest uczennicą:-) kurczę ale ten czas pędzi! Niedawno się urodziła moja mała Pyzunia a teraz dumnie kroczy do szkoły... aż mi się łezka w oku zakręciła a przecież podobno taki twardziel ze mnie (tak ktoś kiedyś do mnie mawiał:-))
Ostatnio pisałam o nowych planach, pomysłach.
Dziś przedstawię pierwszy z nich. Tak jak w tytule postu...ruszyła akcja "Nakręteczki dla Haneczki" Przedstawię szczegóły. 
Jak wiecie rehabilitacja Hani kosztuje nas sporo. Pensja Arka i świadczenie pielęgnacyjne nie jest w stanie pokryć tych kosztów. Dzięki Waszym dobrowolnym wpłatom i pieniążkom z 1% udało się pokryć prawie rok rehabilitacji i częściowo pokryć koszty zakupu wózka specjalistycznego. Hania to mała wojowniczka, robi wspaniałe postępy, w związku z tym planujemy dołożyć kolejną godzinę ćwiczeń, tym razem na tzw. Pająku. Dlatego też pomysł ze zbiórką plastikowych nakrętek. Swą pomoc zaoferowało także Przedszkole w Damasławku. 


Dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc, pomoc w zbieraniu nakrętek. Przyjmiemy każdą ilość!!! Nakrętki możecie przywozić do nas. My przetransportujemy je do firmy recyklingowej, która pieniążki przeleje bezpośrednio na subkonto Hani w fundacji.
Będziemy niezmiernie wdzięczni za każdą pomoc.




Ostatnio chwaliłam Hanię, że pięknie stoi na nóżkach...oczywiście podtrzymywana. Jako dowód zamieszczam zdjęcie...niestety nie najlepszej jakości, gdyż wykonywane telefonem ale ewidentnie widać Hankę stojącą:)


Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. O poczta dział i już kilka kilogramów mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie Pani Danusiu ja zaczynam zbierać nakrętki dla Hani... Część będę chciała przekazać dla naszego Łódzkiego Hospicjum ale zorganizuje osobną zbiórkę dla Hani. Proszę pomyśleć jak możemy jeszcze Państwu pomoc...Mama Śp. Mai Arabskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zbieram nakręteczki dla Hanusi, już we wtorek będę wiedziała czy w szkole nie ma ich więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do akcji dołącza Powiatowa Biblioteka Publiczna w Wągrowcu http://www.pbp.wagrowiec.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy wszystkim za pomoc:)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń